Tuesday, June 9, 2009

Award



ni award yg aku terima dr sifu ku nina.skali ngan tag lg tu.nasib baik soalan mudah2 ja.hehe..apapun, thx pren aa.lain kali bg la lg.hahhaa..

1. Copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda
- wokey!..no problem punya.hehe..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
- award ni aku terima dr nina, sifu yg telah mengajar aku wat kek n kapkek.klu ko xde pren, sure aku tak reti2 la smpai skrg.thx pren aa..

3. Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)
- aku da gila mbaking da skrg ni.sakit2 pun aku hentam gak mbaking.hehe..

4. Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda
-hmm..nak bg sape ekk? member2 lain pun da sifu nina bg.tak per..aku bg ngan member2 yg lum dpt award ni lg yer..

1) milla
2) Ila
3) reen

yg lain akan ku fkrkn..hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin