Wednesday, October 21, 2009

Aku Jadi Guru?

akceli da lama kwn ku milla nak minta tolong aku ajarkn dia deko kek.
bkn deko cmna pun, dia juz nak tau cmna nak kemas kan kek jer.
tp plan kwn ku tu nak dtg umah, selalu jer t'tunda biarpun umah kami ni,
takder ler jauh sgt.naik keta, 10minit jer da pun smpai.hehe..
ni d sbbkn takder sape nak tolong jgkn anak2nya.cian..
dek kerna da bkali2 da dia gtau nak minta tolong ajarkn,
n aku pun cian kat dia, aku g ler umah dia.huhu
seblm smpai umah dia, aku kena naik tangga dlu.fuh! tinggi beb.3tingkat!..
kuar ampus aku! hua hua hua..
smpai je kat umah, kami pun mulakn ler projek kek tu.tp, mmg btl.
susah jg ler bila ada baby n kebetulan pula tak sihatn.cian kat mila.
bancuh bc pun smbil dukung anak.huhu..
time mila bz deko kek, aku pula tolong tdokn baby tu.
apapun, ni la dia kek yg kitorg wat dlm keadaan yg kalut.huhu..


cantikkn bunga tu..tp perasan tak? bc stil ada buble lg.
kalut punya pasal.huhu..


mila teringin nak wat ranting2.kitorg wat kan ler..tp time tgh mdeko tu, baru aku perasan.nozel mila lain drpd yg lain.aku tak pernah jumpa nozel cmtu.so, otomatik aku tak reti nak guna.patut ler sblm2 ni mila mengadu deko dia tak sama ngan org lain.cmne nak sama klu nozel tu bentuknya lain dr yg lain.adeehhh..


mila nak aku tulis selamat hari raya kat kek tu.alamak! da la tulisan ku huduh.
tp aku tulis ler jg.so, tulisan huduh tu aku le yg wat.hehehe..
kerang kat bwh tu plak? hahha..time tu jg kami tgelak.yer ler..kerang da jd cm siput sedut le plak!hahah..xpa pren, nti try lg ekk.
psstt! ptg ni aku p umah ko.jom lepak2 jab! heheh..

2 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin