Monday, December 7, 2009

Wedding Cake 3 Tiers

kelmarin adalah hari bsejarah wat sahabat ku,suri..
kiranya 'my best friend wedding' la.hehe..
kitorg da lama kwn.time skola menengah lg tau!..
aku tumpang gembira jg ler..tahniah geng ;)

time ni teringat plak aku ngan sorg sahabat aku.dr sekolah tadika hingga ler habis skola menengah kitorg bespren giler!tak tau cmne nak cite betapa akrabnya kitorg hinggakn family pun da rapat.tp tak tau d mana silapnya..
bila da masuk IPT, kitorg semakin renggang.
apa lg bila kitorg sama2 blajar kat timur tengah dlu.d universiti yg sama.
tp kami tak bjmpa pun!isk..n bila d tanya mengapa n kenapa? (tu pun dlm sms!)
n dia jwb 'maybe coz ko da kawin' huhu..alasan apa kah itu? sedih beb!!..
wah! emosi plak aku tetiba tau.huhu..

ok..sambung story bout kek.hehe..
plan awal,suri nak wat majlis potong kek pd mlm hari.
so, aku pun plan le nak hantar kek tu waktu ptg.
kebetulan plak mr hubby ada progrm kat UMS.bincang2 ngan mr hubby, nak btolak jam 3ptg.smpai kat umah suri, jam 4.30..ok..kira set da plan kitorg ni.
aku mula deko kek suri jam 6pg.ntah cmne tiba2 sekitar jam 9 pg dpt sms dr suri gtau ubah jadual.majlis potong kek tpaksa d awalkn ke jam 4ptg! terkezut aku beb.
nasib baik time tu kek da 80% siap.koling mr hubby suh dia balik awal.
jam 1 kitorg btolak dr umah.umah suri jauh jg beb.ambik masa 1 jam 1/2 tau.time mr hubby drive, mulut aku tak henti2 minta mr hubby drive slow.takut kek terbalik! hua hua hua..tp alhamdulillahhh..selamat jg kek tu smpai kira2 jam 2.30 ptg..hehe..

ni ler dia kek yg aku wat.stil guna teknik basketweave coz aku suka sgt teknik tu! hehehe..(ikut deco sifu nina jg tau! hehe..)

jgnnn..jgn tak potong! hua hua hua

time bersanding..kontrol ayu beb! hahaha

2 comments:

  1. Kek tu mesti sedapkan..
    Pengantin tu sama cantik sama padan..TAHNIAH

    ReplyDelete
  2. kembang setaman le kwn ku itu klu dia baca apa yg adnazthie tulis tu.hua hua hua

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin