Wednesday, January 6, 2010

Christmas Cake

lamanya aku tak update blog.huhu..
aritu balik kg, tu pasal le blog ku myepi jer.
so arini ambik kesempatan la skit masukkn mana2
projek yg da aku wat seblm2 ni.

kek ni d tempah pd 17/12/09 olehhhh..oleh sape ekk?
dik..sape nama mu tu? akak lupa le plak.huhu..
tp kan ada 2 hal yg paling ku ingat ngan adik sorg ni.
1st,dia rajin tul oder biskut tat nenas ngan aku.berbotol2!
sedapkn dik? hehehhe..
2nd, ada ke patut baru2 ni dia kol aku siap panggil aku mcik!!
sabo jer ler..hua hua hua
dik..umur ku baru 28thn tauu.huhu..

dia oder 2biji kek..1 kek span perisa yam n 1 lg ciskek durian.
oleh kerna tempahan da lama da n aku pun mmg pelupa tahap gaban,
so aku da tak ingat mana 1 kek span yam n mana 1 ciskek durian.
apapun, kamu layan je le gambar ni ekk.hehehe..






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin