Sunday, October 31, 2010

5 in 1 - Zie

napa aku namakn 5 in 1? coz kek ni sebiji jer, tp utk 5org! hehehe..
kek ni d tempah oleh zie.fuh! mcabar tul time antar kek ni.
mana tak nya, time aku antar tu,ujan renyai2.
renyai2 jer.xyah la pakai payung.bukan jauh pun.
tup2 hujan plak turun dgn lebat selebat
lebatnya.ya ampun!!..takkan aku nak pusing balik lg coz time tu da pertghan jln da.
dlm kopla otak, biar aku basah, jgn kek yg basah.
kang tak pasal2 customer marah.huhu..
padan muka aku tak pakai payung.isk..
time aku masuk dlm keta, mmg aku da basah kuyup abis!
mr hubby jeling jer coz dia da suh bw payung.
aku je yg degil tak nak bw.kan da basah.huhu..

tu story bout aku.skrg story bout kek pula..dpt sms dr zie.
zie gtau ena terlupa bubuh nama sorg lg.
mean ada 4 nama je le yg aku tulis kat board kek tu!
aiya! cmna la bleh lupa.isk..
pastu zie kata, merajuk da sorg tu coz tak der nama tertulis.
aduhhh..sori dik aaa..akak ter miss la pula.huhu..

pastu, time aku tgk balik gambar ni kat kamera aku, baru aku teringat.
rupanya zie nak kaler pepel.aku p wat kaler biru le plak.
takkn aku bleh lupa kaler kegemaran aku ni? adehhh..
akceli mmg rasa hepi da coz nak deko kek ngan kaler peberet.
tp ntah cmna aku bleh ambik kaler biru pula.pastu syok jer aku deko.
nasib baik zie ok jerr.heheheh..
ampun zie ekkk..apapun, thx coz sudi tempah ngan aku.hhehehe..
wah! panjg pula story bout this cake.hahhahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin