Tuesday, March 1, 2011

Kelasku Bersama kak som

beberapa bulan yg lepas (bulan ekk..bukan ari.nmpk sgt lama tak update blog.huahuahua)
aku p beguru ngan kak som.aku blajar melukis (ni kali ke 3 aku blajar.stil fail jg.isk..)kemudian aku blajar wat bunga drop ( sure korg ingat senang je,kn? tp da aku xreti,tpaksa jg la blajar.huhu) n blajar wat kek eskrim ( xnyesal blajar kek ni.coz sedap wei! ) hehe..

ni la lukisan aku.thx kak som.akhirnya bjaya jg.hehehhe..

ni pula kek eskrim ku.akceli kek ni rendah je.tp dek kerna ada sifat tamak skit, jd la dia tinggi melangit.huahuahua..

setelah d potong..fuh! sedap wei!..

ni pula bunga drop ( aku anggap je nama bunga tu gtu.akceli aku pun xtau.huahuahua)

yg ni pula blajar melukis guna piping jelly ( still fail jg.huhu..mmg tgn xberseni langsung laaa.isk..)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin