Sunday, November 6, 2011

Ahli baru..


fuh! rasanya lama benar aku xupdate blog ni.nasib baik ingat pswd lg.hehehe..
ermm..apsal xupdate ek?bz ke aku? malas ke?
ntah la.rasanya smua pun ada kut.huahuahua..
ni saja nak kenalkn ahli baru dlm umah kitorg.
RAJA IRFAN NAUFAL namanya.lahir pd 12/09/2011
masa gambar ni d ambik, umur baru 3ari.
tp, bila update dlm blog ni,umur dia da hampir 2bln da.hihi..

psst..sure ada yg tertanya.apsal gambar tu muka nmpk kuning je.
mmg kena jaundis pun.2x masuk wad n 2minggu duk ulang alik spital.
abis biru tgn n tapak kaki bdk ni dek kerna nak ambik darah.
isk..cian tul laaa..

ok ler..xnak cite byk, jab g aku masukkn gambar2 kek plak ek.
sure korg da boring da duk tgk gambar yg sama jer bila buka blog aku ni.
klu korang boring buka blog aku, korang buka la plak fb aku ye.
kat ctu cpt plak aku update gambar.hihi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin