Monday, April 5, 2010

kek bola - kak ayu

oder dr kak ayu, tuaran..kak ayu kol gtau nak tempah kek utk anaknya.
anaknya suka sungguh ngan bola n kereta.so, kak ayu nak aku wat kek yg ada gambar bola..
mula2 aku fkr nak lukis je bola atas kek.tp fkr punya fkr, aku rasa baik aku wat bola atas padang.biarpun bola aku tu sekerat jer, kira jd laaaa.hahaha..
nasib baik ler kak ayu kata 'ko wat ja la mcmana pun.yg penting bola tu ada'
so, ni la yg aku wat.hehehe..



masa kak ayu dtg ambik kek ni, jantung aku da dup dap dup dap..risau kak ayu tak suka.
tp bila kak ayu tgk jer..'wah! cntik! akak suka sgt..' aku punya la lega tahap gaban ni.fuh!..hehehe..
wat sahabat aku noi, thx coz promot kek aku ngan kak ayu yer.hehehe..
noi gtau kat aku 'ko tau, kak ayu dtg jmpa aku gtau yg kek ko sedap ooo'
wah! yg ni mmg kembang setaman jg la aku.hahhahaha..

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin