Monday, June 7, 2010

Dinasour Cake- Ayu

fuh! sapa berani tgk gigi dinasour tu? bleh hilang selera nak potong kek.hahahha..
silap2, bleh kena ngap! huahuahua..
ni oder dr kak ayu.kak ayu nak gambar dinasour coz anak dia suka sgt ngan dinasour ni.
time aku bg kek ni kat kak ayu, anak dia da tak sabar2 da nak potong.heheh..
thx kak ayu coz sudi tempah ngan ena.
nti, tempah la lg ya.hehe..

full ngan ceri gtuuu.hehe..

1 comment:

  1. Salam..

    Setelah sekian lama saya membelajari bagaimana untuk menjadi seorang blogger.. Kini telah sampai masanya untuk membina rangkaian bersama blogger hebat yang lain. Serta mempelajari lebih banyak lagi bagaimana untuk menjadi blogger yang hebat seperti anda.

    Semoga kita dapat kunjung mengunjung antara satu sama lain untuk mengeratkan silahtulrahim antara kita dan blogger² yang lain..

    Sesungguhnya hunjung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih hebat dari apa juga senjata yang ada di muka bumi ini. dan Semoga kita sama-sama mendapat menafaat daripadanya..
    Insya Allah

    Salam ukhwah…
    http://tasbih-alam.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin