Wednesday, June 23, 2010

Hepi Betday Salahuddin

1ari tu, aku dpt sms.time tu aku tgh tdo.maybe sekitar jam 4pm.
dlm keadaan mamai, aku baca sms tu yg tertulis 'kak,jam 5 ni aku dtg ambik kek aa'..
terkejut giler aku.mata pun jd segar.mana tak nya, aku tak buat apa2 kek pun.
tanya punya tanya, rupanya penempah da lama tempah kek.siap nak yg ada gambar lg.
mmg btl da lama dia tempah kek.mslhnya, gambar yg nak d print tu, dia tak email pun.
so, ingatkn tak jadik ler nak oder.tup2, nak dtg ambik.mana taknya aku terkezut giler.isk..
jam 6pm baru penempah send pic n jam 10pm dtg ambik kek.fuh! kalut den.huhu..


tgk kat gambar tu, cm dpt hadiah keta je,kn? wah! syoknyee.heheh..
wat penempah, thx bebanyak yer dik coz sudi tempah ngan akak ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin