Friday, August 7, 2009

Kek Barbie

kek ni d tempah..oleh sape ekk? den tak tau le plak namanya.huhu..
dia nak kek carrot.klu da kek carrot, sure ler with cheese,kn?
then dia nak lukis barbie pula atas tu.hah! aku da naik bengong.
ble ke lukis katun atas krim cis? tak pernah lg aku wat.huhu..
lama gak aku duk fkr nak wat cmne.las2 minta ler bantuan sifu ku k'zati.
kak zati ajar le cmne nak wat.so, aku wat le cm idea kak zati tu.kat top tu aku letak butterkrim n tepi2 tu aku letak krim cis..
1st time aku wat mata n mulut katun cmtu.tu pun bjam2 aku wat tau.jab mulutnya senget, jab lg mengalah kan mulut beruang.beso yg amat! mata?lg le aku tak reti.
las2, juling pula mata barbie tu.hahaha..soriii..ampun!..aku tak perasan tul la.
time tu mata aku sendiri pun da naik juling coz da jam 5.30 subuh! huhu..
apapun,korang layan le barbie ku yg juling ni ek.hehe..
tp aku tgk cm bkn barbie plak tau! hahahahah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin