Thursday, February 4, 2010

Brownies 4 Ryn..

30/1..tempahan dr miss rina utk buah hatinya.akceli bln lepas betday rina,
so kiranya kek ni utk celebrate betday bsama gtuu..
rina nak kek d hias mengunakn ros choc n stroberi.
aku gtau rina yg stroberi susah nak cari kat kk ni.
selamba je dia suh aku g ranau nun utk cari stroberi.
byk le ngko punya ranau rina oi.jauhnya ranau tu semata nak
belikn ngko stroberi.adehhh..sabo je lerr.huhu..
nasib baik le aku ada stok stroberi.tu pun aku tgk da layu da skit stroberi tu.
tp hentam saja le labuuuu..hehhehe..

time rina dtg nak ambik kek ni, aku stil mendeko lg tau.lmbt coz choc wat hal.isk..
so, tpaksa le rina tunggu jab.jab ke? sejam gak dia tunggu.hua hua hua
apa taknya..da siap deko, berposing sakan lg kek ni.snap sana, snap cni.bkn tak tau kamera aku tu.10x snap, ada le 2,3 keping yg ok.yg lain hancus! huhu..
da siap bposing, kami p bantai tiramisu plak.hehhe..
cite bout tiramisu, pas entri ni plak ekk..


zoom skit! skit jerrr.hehehe..
rin, no edit2!..original photo gtuu..wakakakka..sempat lg aku suh rina bposing ngan kek tu.hehe..
cmne rin, berat tak kek tu? hmpir 2kg uuuuuuuuu..huhu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin