Thursday, February 4, 2010

Tiramisu

ni ler tiramisu yg aku sebut dlm entri seblm ni..
1st time wat tiramisu.so, jgn heran le tiramisu ku itu huduh sungguh rupanya.huhu..
akceli saja2 wat coz teringin nak mkn.biskut utk wat tiramisu tu pun da lama aku beli.
tp kemalasan asyik melanda.huhu..sabo jer lerr..
tp setelah wat, baru ku tau.senangnyeeee..hehhee..
ingat nak wat skali lg, tp biskut tu anak ku da p bantai plak da.
mcm lagu gardenia tu 'sungguh enak d mkn begitu saja'.hua hua hua..

kalut jer aku buh serbuk koko atas tu.tu pasal huduh.mcmana tak kalut klu rina da menunggu da.huhu..

kek yg da aku ranapkn! hehhee..syok jer aku potong tiramisu ni.
tiba2 rina tegur 'kak, sapa yg betday ni? bkn aku ka?'
alamak!!! hahahha..

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin