Friday, February 5, 2010

Cupcakes 4 Firas

3/2..kapkek ni d tempah oleh nafisah utk betday c kecik, firas..
ni kali ke 2 nafisah oder dr aku.kira repeat oder leee..
seblm ni nafisah oder kek coklat utk mr hubby nya,en sharul.
kali ni utk c kecik plak ekk..thx nafisah yee ;)
time nafisah oder ni, dia duk kat korea.mak oiii..jauhnyeee..
minta ole2 ble tak? hehehe..
dia nak aku deko kapkek tu apa2 jer.tak kisah.
tp selayaknya utk c kecik le kan.
takkan ler aku nak wat, bunga2 cintan plak,kn?hua hua hua..

1st time bermain ngan fondant n membentuk figurine..
harap2 ler firas tak takut tgk bugs tu.hehehe

baru ku tau, susahnya nak wat figurine.adehhh..
wlupun nampak senang, tp berjam2 jg ler aku duk mengadap bugs tu smua.huhu..

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin